BE your own Impulse!
 
 

Nieuws

Feed

07-04-2023, 12:43

Kerngebruikerschap uit het oogpunt van ICT

In een vorig blog legden we al eens uit wat de invloed van kerngebruikerschap op de verschuiving naar klantdenken   Meer


27-03-2023, 08:24

6 tips om klantdenken eigen te maken

Eerder schreven we al een blog over waarom klantdenken zo moeilijk is voor ons brein   Meer


13-03-2023, 08:17

Kerngebruikerschap uit het oogpunt van de business

Kerngebruikerschap is een thema dat niet meer weg te denken valt uit elke organisatie. Door een werknemer deze rol te geven wordt geprobeerd een brug te slaan tussen ontwikkeling enerzijds, en uitvoering...   Meer


27-02-2023, 08:10

Waarom resultaat bij ons altijd voorop staat

Wij krijgen vaak de vraag wat ons nou anders maakt dan anderen, want iedereen wil toch dat resultaat voorop staat? Klopt, maar bij ons heeft resultaat een andere betekenis. Wij bestempelen een samenwerking...   Meer


13-02-2023, 10:00

Waarom is klantdenken zo moeilijk voor ons brein?

Niet bepalen wat de klant belangrijk vindt, maar echt in het brein van de klant kruipen. Dat is de enige manier om klantdenken uit te voeren zoals het bedoeld is. Maar waarom is het voor ons brein zo...   Meer


<< NieuwerOuder >>



Blijf op de hoogte!

Op de hoogte blijven van de laatste informatie, interessante weetjes en ontwikkelingen?