Nieuws |
07-04-2023, 12:43
In een vorig blog legden we al eens uit wat de invloed van kerngebruikerschap op de verschuiving naar klantdenken Meer
27-03-2023, 08:24
Eerder schreven we al een blog over waarom klantdenken zo moeilijk is voor ons brein Meer
13-03-2023, 08:17
Kerngebruikerschap is een thema dat niet meer weg te denken valt uit elke organisatie. Door een werknemer deze rol te geven wordt geprobeerd een brug te slaan tussen ontwikkeling enerzijds, en uitvoering... Meer
27-02-2023, 08:10
Wij krijgen vaak de vraag wat ons nou anders maakt dan anderen, want iedereen wil toch dat resultaat voorop staat? Klopt, maar bij ons heeft resultaat een andere betekenis. Wij bestempelen een samenwerking... Meer
13-02-2023, 10:00
Niet bepalen wat de klant belangrijk vindt, maar echt in het brein van de klant kruipen. Dat is de enige manier om klantdenken uit te voeren zoals het bedoeld is. Maar waarom is het voor ons brein zo... Meer
<< Nieuwer | Ouder >> |
Blijf op de hoogte!
De inhoud die hier wordt weergegeven kan niet worden weergegeven vanwege de huidige cookie-instellingen.
Deze website kan inhoud of functies aanbieden die door derden op eigen verantwoordelijkheid wordt geleverd. Deze derden kunnen hun eigen cookies plaatsen, bijvoorbeeld om de activiteit van de gebruiker te volgen of om hun aanbiedingen te personaliseren en te optimaliseren.
Deze website maakt gebruik van cookies om bezoekers een optimale gebruikerservaring te bieden. Bepaalde inhoud van derden wordt alleen weergegeven als "Inhoud van derden" is ingeschakeld.