Nieuws |
16-11-2022, 11:55
Klantreizen geven inzicht in de klant en de behoeften waaraan je als woningcorporatie kunt voldoen. Luisteren naar klanten zorgt natuurlijk voor een betere klanttevredenheid. Dat wil toch iedereen? We geven... Meer
02-11-2022, 08:00
Hoe zorg je ervoor dat een nieuw idee of verandering wordt geaccepteerd? Of beter nog: omarmd? Draagvlak is hierin allesbepalend. Neem als voorbeeld de overstap naar de cloud met het applicatielandschap.... Meer
26-09-2022, 07:37
Onze huurder is ook onze klant. Tegenwoordig gebruiken we die termen door elkaar. Dat is op zich een goede ontwikkeling, want het draagt bij aan een goede relatie tussen woningcorporaties en huurders. Maar... Meer
12-09-2022, 07:29
Plaats- en tijdonafhankelijke dienstverlening is de toekomst. Veel corporaties weten dit, maar voelen een grote druk om dit zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Waar moet je beginnen? En hoe kun je dit... Meer
29-08-2022, 11:18
In een gelukkige organisatie bruist het van ideeën. Medewerkers werken met plezier en klanten worden je fan. Maar hoe word je zo’n authentieke organisatie? Waar hebben we het over? Een authentieke... Meer
<< Nieuwer | Ouder >> |
Blijf op de hoogte!
De inhoud die hier wordt weergegeven kan niet worden weergegeven vanwege de huidige cookie-instellingen.
Deze website kan inhoud of functies aanbieden die door derden op eigen verantwoordelijkheid wordt geleverd. Deze derden kunnen hun eigen cookies plaatsen, bijvoorbeeld om de activiteit van de gebruiker te volgen of om hun aanbiedingen te personaliseren en te optimaliseren.
Deze website maakt gebruik van cookies om bezoekers een optimale gebruikerservaring te bieden. Bepaalde inhoud van derden wordt alleen weergegeven als "Inhoud van derden" is ingeschakeld.