BE your own Impulse!
 
 

Nieuws

Feed

16-11-2022, 11:55

7 redenen om vandaag nog te starten met klantreizen binnen woningcorporaties

Klantreizen geven inzicht in de klant en de behoeften waaraan je als woningcorporatie kunt voldoen. Luisteren naar klanten zorgt natuurlijk voor een betere klanttevredenheid. Dat wil toch iedereen? We geven...   Meer


02-11-2022, 08:00

Waarom is draagvlak bij een verandering belangrijk?

Hoe zorg je ervoor dat een nieuw idee of verandering wordt geaccepteerd? Of beter nog: omarmd? Draagvlak is hierin allesbepalend. Neem als voorbeeld de overstap naar de cloud met het applicatielandschap....   Meer


26-09-2022, 07:37

Weten onze huurders eigenlijk wel wat ze van ons mogen verwachten?

Onze huurder is ook onze klant. Tegenwoordig gebruiken we die termen door elkaar. Dat is op zich een goede ontwikkeling, want het draagt bij aan een goede relatie tussen woningcorporaties en huurders. Maar...   Meer


12-09-2022, 07:29

Hoe omarm je als woningcorporatie een hybride vorm van dienstverlening?

Plaats- en tijdonafhankelijke dienstverlening is de toekomst. Veel corporaties weten dit, maar voelen een grote druk om dit zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Waar moet je beginnen? En hoe kun je dit...   Meer


29-08-2022, 11:18

De aantrekkingskracht van een authentieke corporatie

In een gelukkige organisatie bruist het van ideeën. Medewerkers werken met plezier en klanten worden je fan. Maar hoe word je zo’n authentieke organisatie? Waar hebben we het over? Een authentieke...   Meer


<< NieuwerOuder >>



Blijf op de hoogte!

Op de hoogte blijven van de laatste informatie, interessante weetjes en ontwikkelingen?