De afgelopen jaren zijn weinig nieuwbouw woningen gebouwd door Servatius, maar de komende jaren wordt weer volop nieuwbouw ontwikkeld. BE impulse helpt Servatius met het beschrijven van het nieuwbouwproces. Daarnaast wordt het proces niet alleen beschreven maar ook voorzien van een klantreis zodat zowel het interne proces helder wordt bij de medewerkers, als het externe proces voor de klant. Gedurende het hele proces staat de klant centraal.
BE impulse is verantwoordelijk voor een succesvolle businesstransitie in de adoptie van de DE standaard. Daarnaast is BE impulse verantwoordelijk voor de gehele testcoördinatie van de DE standaard binnen Mitros.
In 2019 is Waardwonen gestart met de implementatie van het nieuwe DMS systeem. Door COVID-19 en interne factoren is dit project destijds stil komen te liggen. In 2021 heeft Waardwonen BE impulse gevraagd om dit project opnieuw op te pakken. Bestaande aannames en inrichtingen zijn geactualiseerd en er is een nieuw plan gemaakt om alsnog de beoogde doelstellingen te realiseren. De digitalisering van fysieke archieven is voltooid en BE impulse begeleid Waardwonen bij het ingebruik nemen van het aanschafte DMS-systeem en het borgen in de dagelijkse operatie.
Intermaris werkt al enige tijd met het Document Management Systeem (DMS) E-Content. Op dit moment willen zij een optimalisatieslag maken om verder tegemoet te komen in regelgeving en anderszijds het gebruikersgemak te stimuleren. De begeleiding voor een juiste inrichting van de autorisaties en bewaartermijnen binnen het DMS is waar BE impulse de organisatie bij ondersteunt.
BE impulse is verantwoordelijk voor het gehele projectmanagement t.b.v. de implementatie van het nieuwe klantvolgsysteem en nieuwe website. Daarbij hebben wij aandacht voor de adoptie in de organisatie bij de ingebruikname van het systeem.
Woonconcept wil haar contactkanalen uitbreiden door het toevoegen van Whatsapp. Door middel van een pilot ervaart Woonconcept of het kanaal Whatsapp de dienstverlening naar de huurders verbetert en verrijkt. Door huurders een extra platform te bieden wil Woonconcept aansluiten bij de huidige communicatiemiddelen en beoogt hiermee ook een extra doelgroep te bereiken die via de meer traditionele kanalen geen tot weinig contact opnemen met Woonconcept.
Projectmanagement & testcoördinatie van de implementatie van de R20 release van Dynamics Empire. Inclusief alle integraties en koppelingen en het borgen van een succesvolle business transitie. Daarbij is zowel oog voor de technische implementatie als de processen voor de eindgebruikers.
Realisatie van de KOVRA koppeling tussen de hoofdaannemers en Casade. Waarbij niet alleen de technische koppeling wordt geborgd maar ook het proces wordt uitgediept en geoptimaliseerd.
De optimalisatie van de NPO processen 'reparatieonderhoud' en 'mutatieonderhoud'. Doelstellingen van dit project zijn:
Door bovenstaande 3 doelstellingen te behalen kan voortgebouwd worden op de IV&A doelstelling om te standaardiseren en digitaliseren met de bijbehorende ambities zoals de implementatie van de KOVRA-koppeling, digitale dienstverlening en digitale communicatie.
BE impulse ondersteund Alwel bij het doorvoeren van verbeteringen op het onderhoudsproces in de applicatie. Voor de intake van reparatieverzoeken wordt gebruik gemaakt van het CRM systeem IRIS. BE impulse ondersteunt door de goede vraag te stellen, te helpen met het wijzigen van het systeem waar nodig en te borgen dat het beheer hiervan te overzien blijft.
BE impulse voert het volledige projectmanagement uit ten behoeve van de implementatie van de VERA WRV koppeling met het woningzoekenden systeem. Van contacten met de leveranciers tot het begeleiden van de eindgebruikers. BE impulse ontzorgt van A tot Z.